星期五, 2月 17, 2006

This world won't stop/died without me......

生日o個日小白同我講.叫我有得玩既時候,就盡情禁玩,唔好禁快定落o黎.因為你肯定落o黎,但係人地唔會.開頭我都唔係好認同佢,仲同佢講我已經玩夠,唔想再玩.但係佢同我講唔同年紀有唔同玩法,點解唔要係後生既時候try一D重來都冇做過既事lei.最重要就係有本錢去玩why not.你肯認真既同時,人地會唔會一樣lei.就算一樣可以維持幾耐,你對佢好但佢唔珍惜,對佢衰o個個反而愛到要生要死,刀仔吉大脾.你相信佢既同時佢亦同時出賣緊你.好心已經冇好報,好人永遠受傷害.我諗o左幾日開始同意小白.我唔會再毫無保留禁付出,跟本唔值得.亦可能我已經唔識得勇敢去愛.愛雖要勇氣,但我冇呢個勇氣.

0 Comments:

發佈留言

<< Home