星期二, 11月 15, 2005

尋日Mr.S同我講老婆仔係一個好女仔,叫我好好禁對佢.佢仲話老婆仔好單純,好容易被感動.講真我一定會好好禁對佢,甚至可以好過對我自己.但係就要睇下老婆仔俾唔俾呢個機會我. 其實我可能比老婆仔仲單純同仲容易被感動..............(佢已經感動o左我).而我就好驚佢從台灣番離會同我講分手............ 老婆仔仲有5日就番la,希望我諗?係錯la. ((因為我真係好鍾意佢))

1 Comments:

At 9:34 上午, Blogger evelyn said...

一段感情是否?成功,不只是看自己,?分也是一?很重要的部分。竟然都在一起了,就不要想太多。一步一步???比想得太多?的好。?自己?有信心,有?也?影??方的。??心心,????,慢慢把?段感情建立起?。??方知道你?她的好,?她知道你是?她的。不要再犯同?的??(your previous relationship i meant)。你所?她做的一切,我相信,她?知道的,也?珍惜的。

不要一直想她是否?离?。用????想要怎??她美好的回?。。。

“你?我的好,我怎么?感?不到
你?我的好,我怎么??朋友听才知道
你?我的好,我怎么?失去才知道
你?我的好,你?我的好。。”

 

發佈留言

<< Home