星期日, 11月 13, 2005

無心機

尋晚我,Kim,微微,Mr.Z,Evelin,Alex,Chung和Eric 8個人落Club Momo,點知全部都無入去.因為我唔夠秤...........之後就轉o左去Double O.坐o左一陣因為酒太貴,所以就落番Legend........入到就見到J小姐一個人係度,見佢禁諗住叫佢一齊玩.開頭都ok.點知去到後面,可能佢飲多o左開始對我有D親密動作,見到禁,咪即刻叫Evelin同我解圍lor.因為老婆仔唔係度,唔想俾老婆仔同其他人誤會我.玩到一點幾,再落番Double O o度.佢地全部都玩到好High,而我就因為好掛住老婆仔所以就無心機玩.今日先係第一日,落黎o個7日都唔知點過好.......................

0 Comments:

發佈留言

<< Home